rustdag in Gyangze - Reisverslag uit Jiangzi, China van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu rustdag in Gyangze - Reisverslag uit Jiangzi, China van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu

rustdag in Gyangze

Blijf op de hoogte en volg Koba

03 Oktober 2014 | China, Jiangzi

Vandaag genieten we van een rustdag in Gyangze. In de ochtend een bezoek gebracht aan Kumbum, een prachtige stupa en tempel. Verder een beetje door het stadje gestruund.
Het is een levendig stadje met veel leuke winkels. Kijk even goed wat de man in zijn rugzak heeft.

• 03 Oktober 2014 - 16:34

Paul Sr.:

Hoi Ger & Ko, zo'n rustdag moet heerlijk zijn na een paar dagen afzien in het hooggebergte en de top hebben bereikt zonder af te stappen (bedenk ik hier achter mijn PC op kantoor)! Wat die man in zijn rugzak heeft? Ik denk een poot van een wild dier.

Groet, Paul

• 03 Oktober 2014 - 16:50

Eric:

Hai,
    Vanuitzonnig Venray een groet aan jullie!
    Leuk verslag, mooie foto's!
    Respect voor jullie doorzettingsvermogen,
    Nu nog een foto van jullie zelf.... Of van Koba!
    Gr.
    Eric

• 03 Oktober 2014 - 20:22

Breur B:

Laiverds!, breur klimt weer even in de pen. wat een mooie fotoś, ze lijken een goede indruk te geven van wat jullie allemaal zien en dat liegt er niet om! het lijkt wel of de laatset pas van 5000 m een peuleschil was, afgaand op het gebrek aan commentaar hierover. Als dat zo door gaat gaan jullie nog in vliegende vaart en met twee vingers in de neus de passe over (Ger natuurliji wel met een half uur voorsprong, verschil moet er zijn natuurlijk) Ik kon niet goed zien wat er in de rugzak zit, graag een uitgebreide toelichting! Veel plezier verder!!!! Dikke knuffel van breur b., alsmede van dinie d

• 06 Oktober 2014 - 17:48

Tonny Van Moorsel:

Hoi Ger en Koba, Lukt het allemaal een beetje? Zo te zien wel! Geen last van de hoogte?!
    Zit er nou een opgevouwen geit in de rugzak?? Haha! Het zal alleen het pootje wel zijn...

Succes verder!