Bandipur en Pokhara - Reisverslag uit Ratna Mandir Palace, Nepal van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu Bandipur en Pokhara - Reisverslag uit Ratna Mandir Palace, Nepal van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu

Bandipur en Pokhara

Blijf op de hoogte en volg Koba

19 Oktober 2014 | Nepal, Ratna Mandir Palace

De laatste dagen van onze reis verblijven we ten westen van Kathmandu. De eerste dag rijden we per busje naar een resort, incl. zwembad. Heerlijke luxe. De dag erop pakken we de fiets en gaan naar het dorpje Bandipur op 1000 m. hoogte. De eerste 30 km ging pittig stroomopwaarts,en redelijk wat verkeer. Als toetje nog een pittige klim van 7 km ( stijgingspercentage 10 % of meer)De beloning is een heel sfeervol dorpje, het was vroeger een handelsdorpje, nu een toeristische trekpleister. Vandaag een fietstocht naar Pokhara:ligt centraal in Nepal, zijn net voor het donker aangekomen.Is nu half 7,lekker douchen (weer een luxe hotel) en zo uit eten. Het leven is goed! Pokhara ligt aan de voet van het Anna purna massief, aan een meer. Aan de noordkant ligt het Himalaya-gebergte,zo dichtbij,alsof je de toppen kunt aanraken!

• 19 Oktober 2014 - 19:02

P&P En T&L Uit Apeldoorn:

Hoi Ger & Ko,
    Oei wat gaat dat snel...Nog heel veel plezier de laatste dagen van jullie vakantie!
    Groetjes P&P en T&L uit Apeldoorn

• 20 Oktober 2014 - 11:42

Ulrike:

Hallo Ger en Koba,
    Mooie foto's en leuk om het verslag te lezen. Heb direct zin om weer op reis te gaan. Geniet de laatste dagen van de prachtige reis.
    Liefs,
    Ulrike

• 20 Oktober 2014 - 18:54

Ina:

Moi Coba en Ger
    Prachtige foto's en nog een paar dagen om weer naar huis terug te keren
    Eén ding is zeker, jullie gaan naar huis met een koffer vol herinneringen
    Nog heel veel plezier
    Groetjes en liefs van Jan Hendrik en Ina

• 20 Oktober 2014 - 23:08

Breur:

breur weer hier.
    heb ontwenningsverschijnselen: dagelijks zit ik naar jullie mail uit te kijken en dan is er opeens niks vandaag! hoe moet ik nu verder.....jullie hebben je zeker tegoed gedaan aan allerlei spijzen en dranken en waren aldus niet meer in staat nog een verslag te schrijven voor het thuisfront. het is me wat!
    geniet nog maar even van alles en het goede weer want hier is de herfst aangebroken en wordt het de komende dagen niet warmer dan 13 graden. Maar ach, jullie zijn inmiddels stormen en temperaturen van min 10 gewend, dus wat zou het! Dinie D. zit naast mij op de bank en corrigeert mijn spelfouten, al is er enige discussie over of het begin van een nieuwe zin wel of niet met een hoofdletter gespeld dient te worden. U ziet maar, zo slijten wij onze dagen hier......

zo maar voor vandaag, weer onzin genoeg gespuid!

evenzogoed hartelijke groetjes van uw toegenegen breur b. en dinie d.

• 20 Oktober 2014 - 23:35

Anneke Sijbrandij:

Nog even lekker genieten!!