Goodbye Nepal - Reisverslag uit Kilagal, Nepal van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu Goodbye Nepal - Reisverslag uit Kilagal, Nepal van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu

Goodbye Nepal

Blijf op de hoogte en volg Koba

21 Oktober 2014 | Nepal, Kilagal

Nepal: groen, bergachtig, veel kleuren bij heel veel hele kleine winkeltjes. Veel mensen op straat. Veel brommers, weinig fietsers. Wij vallen op, men is erg nieuwsgierig en vraagt recht op de man af naar leeftijd en andere zaken. Maar een en al vriendelijkheid. We zien mensen in tentenkampen wonen maar ook in mooie huizen en het is in het algemeen veel meer westers dan Tibet. Vooral Pokhara:daar komen veel toeristen en backpackers en de sfeer is gezellig. Vandaag in 7 uur tijd van Pokhara naar Kathmandu teruggereden,incl. lunchtijd. Het laatste gedeelte is het drukst qua verkeer. De afstand was ruim 200 km. Morgen pakken we de fietsen in en vliegen 's avonds terug. Donderdag ochtend zijn we weer terug in Nederland. Lief dat jullie hebben "meegereist" in de afgelopen 4 weken en dat jullie hebben gereageerd! Groetjes Ger en Koba!

• 21 Oktober 2014 - 15:44

Jeroen:

200 kilometer in 7 uur??? Dat was zeker met de auto?
    Goeie reis terug!

• 21 Oktober 2014 - 17:10

Sjakkelien:

Goh, het zit er bijna weer op! Is toch snel gegaan, denk ik.
    Ik hoop dat jullie tijdens het terugvliegen niet al te veel last zullen hebben van turbulentie....hier gaat het vannacht flink stormen, zeggen ze op de radio. Hopelijk wordt er niet te veel beschadigd en valt het allemaal wel mee, maar je weet het nooit met herfstweer....
    Ik sta niet meteen vrijdag voor jullie deur maar ben wel van plan spoedig weer eens langs te komen in het hoge noorden.
    Liefs en bedankt voor jullie reisberichten!

• 21 Oktober 2014 - 19:35

Kees:

Dat zal me een cultuurshock opleveren. Afkicken, dus!
    Dank voor je verhalen!
    groet, Kees.

• 21 Oktober 2014 - 20:35

Jacqueline Willemars:

Heb genoten van jullie verhalen, en mooie foto's.
    Goede reis, zie jullie misschien snel op de verjaardag van ons broertje Paul, zondag a.s.
    Liefs, Jacqueline

• 22 Oktober 2014 - 21:53

Anneke Sijbrandij:

Goede reis!

• 24 Oktober 2014 - 23:22

Rinie Bleeker:

Ha Koba en Ger,

Wat is het snel gegaan. Heb zojuist nog weer een paar foto's bekeken en verslagen gelezen. Wat een bijzondere reis!!
    Zie dat jullie nu al weer terug zijn in Nederland.

Tot snel.

Liefs,