Naar Lhatse - Reisverslag uit Quxar, China van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu Naar Lhatse - Reisverslag uit Quxar, China van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu

Naar Lhatse

Blijf op de hoogte en volg Koba

06 Oktober 2014 | China, Quxar

Door de gastvrouw op een fornuis gestookt met yak-poep, een heerlijk omelet gegeten. De eerste 12 km was licht klimmen,de laatste 4km waren pittig. Daarna heerlijke afdaling door een vallei met akkerbouw en veeteelt. Na 54 km kwamen we om 14.00 u aan bij een goed hotel. Het stadje Lhatse biedt weinig, het komt nogal saai over. Onze conditie is prima, we voelen ons heel goed en kunnen nog steeds goed tegen de hoogte (zitten nu op 4000 m hoogte). Morgen staat ons een zware klim te wachten naar 5200 m.!!

• 06 Oktober 2014 - 17:56

Tonny:

Jullie liggen nu nog 'op één oor' denk ik.... Maar voor straks: veel succes!
    En geniet van de afdaling(en).... Niet te hard hè...!
    Trouwens; Mooie foto's allemaal!
    Groetjes aan Fritz.

• 06 Oktober 2014 - 20:39

Jacqueline Willemars:

Leuke verhalen en prachtige foto's. We genieten met jullie mee. Heel veel succes morgen.
    Zal zeker lukken met jullie conditie en instelling. Dikke knuffel.

• 07 Oktober 2014 - 09:31

Bennie En Gemma:

Mooie verhalen en fotooooos, wij blijven ze volgen, veel succes en plezier verder!!!!! Beng