naar Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu naar Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu

naar Kathmandu

Blijf op de hoogte en volg Koba

15 Oktober 2014 | Nepal, Kathmandu

Omdat internet hier met horten en stoten gaat, komen de reisverslagen ook met stukjes en beetjes op de site. In Tibet heb je tot in de kleinste uithoek 3G. Allemaal zenders op zonne-energie. In Nepal niet. Na een prachtige zondopgang met uitzicht op de Himalaya vertrekken we uit Nagarkot richting Bhaktapur. Een mooie afdaling van 20 km. Bhaktapur is heel sfeervol. We bekijken een paar uur de oude stad en lunchen daar. Vervolgens 20 km gefietst naar Kathmandu, een weg die drukker en drukker werd. Het is een hele ervaring om met 14 man Kathmandu binnen te fietsen, maar wel heel goed opletten. We overnachten in de toeristische wijk Thamel. Morgen meer over Kathmandu.

• 16 Oktober 2014 - 08:41

Jeroen Van Den Brink:

Lees net in de krant over sneeuwstormen en lawines in het gebied rond de Annapurna. Ik neem aan dat dat samenviel met het slechte weer dat jullie hebben gehad de afgelopen dagen. Een nasleep van de cycloon Hudhud, zo lees ik. Dat gebied zouden jullie toch ook nog bezoeken?

• 16 Oktober 2014 - 12:55

Krista:

Fijn Jeroen dat je aangeeft dat ze hier niet zitten. Ik zag het bericht ook voorbij komen en ik ging al kijken waar Ger en koba precies zaten. Graag weer heelhuids thuiskomen!

• 16 Oktober 2014 - 15:27

Willem En Simone:

Moon en ik zien hier op tv dat er een sneeuwstorm is geweest in het grensgebied tussen Tibet en Nepal.
    We hopen dat jullie hiervoor gespaard zijn gebleven.

Wat een avontuur..... we hopen dat alles goed gaat met jullie en we wensen jullie heeeel veel plezier.

Willem en Simone