Rustdag, tijd voor vragenuurtje. - Reisverslag uit Baiba, China van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu Rustdag, tijd voor vragenuurtje. - Reisverslag uit Baiba, China van Koba Bleeker - WaarBenJij.nu

Rustdag, tijd voor vragenuurtje.

Blijf op de hoogte en volg Koba

08 Oktober 2014 | China, Baiba

Vanochtend bezoek gebracht aan Shegar, authentiek en historisch stadje. Nu even tijd om wat vragen te beantwoorden. Paul sr: Ik (Ger) trek inderdaad veel bekijks door mijn lengte. Mensen beginnen vaak te lachen. Breur: het Lhasa bier stroomt hier rijkelijk. Grote flessen van 3%. Jan en Sjak: overdag in de zon brand je weg. In de schaduw is het fris en de nachten zijn net boven nul. Boven op de passen is het ook geen pretje. Wolf: mahjong spelen ze zonder honneurs en seizoenen om best veel geld. Jeroen: geen van beide is de mount everest. Deze was in de wolken. Overmorgen rijden we er naar toe en dan komen we ook langs het Rongbuk klooster. Ontzettend leuk om jullie reacties te lezen. Volgende gelegenheid meer over de groep en organisatie

  • 08 Oktober 2014 - 13:19

    Maarten:

    wow en au
    lijkt me heel wat, geweldig spektakulaire beelden stel ik me zo voor, had het er met joy over om er te gaan lopen over een jaartje of 2
    zit zelf aan het zw-puntje van Europa , te relaxen op het strand, extreem nietwaar
    hoop in februarie in a'dam te zijn voor een paar weken dus bij een biertje bijtanken samen
    heel veel plezier voor jullie, ko je hoofd in de wolken en grote ger zijn kop er boven!

  • 08 Oktober 2014 - 17:54

    Lida Zoelman:

    Geweldige omgeving, prachtige foto's en stoere verhalen. Mensenlief, ik doe het je niet na Koba! Petje af. Ik blijf jullie volgen, heb ik ook nog (weer) een beetje vakantie ;-) Geniet ervan! Hartelijke collegiale groeten, Lida

  • 08 Oktober 2014 - 19:46

    Joanneke Smeenk:

    Wat een prachtige reis maken jullie! Leuk om te lezen en te bekijken - zie op de eerste echte herfstdag in Groningen. Vanmiddag jullie kleindochter even over haar vrolijk lachende bolletje geaaid. Prachtpopje! Geniet van alle mooie indrukken en blijf vooral verslag doen: ik kom nog eens terug om te lezen. Veel plezier nog!
    Groetjes
    Joanneke

  • 08 Oktober 2014 - 20:57

    Femke:

    Lieve Ko & Ger,

    Ik had wat dagen in te halen maar ben weer helemaal up to date van jullie reis. Fantastische foto's en verhalen, erg leuk om jullie vanuit het koude en inmiddels behoorlijk regenachtige Nederland te kunnen volgen. Knap dat jullie t zo goed volhouden met het klimmen en uberhaupt met al die kilometers..! Hier gaat alles goed, wij bereiden ons voor op de reis naar Vietnam! :)

    Geniet ervan en houd ons op de hoogte!

    Liefs Femke

  • 09 Oktober 2014 - 21:24

    Jos Mocking:

    nou, zo juist even een paar verhalen gelezen en wat foto's gezien.
    Indrukwekkend, ik vind het aantal kilometers en dat op die hoogte en al die andere ontberingen,beslist overdreven.
    maar ja, je moet wat.
    mooie en kleurrijke foto's, typisch Tibet zeker?
    klinkt goed, dus het bevalt.
    Veel plezier en veel bekijks.
    groeten, jos

  • 10 Oktober 2014 - 09:25

    Breur:

    breur hier! tjonge, wat een tocht moet dat zijn: klimmen, hoogte , harde wind, het is me wat. Respect!!!als jullie eenmaal weer terug zijn ga ik jullie doodknuffelen!! maar gelukkig is het voor jullie nog lang niet zo ver en kunnen jullie verder gaan (genieten). had bij jullie vragenuurtje gehoopt antwoord te krijgen op de vraag wat er nou in die rugzak zat. bij nadere inspectie denk ik dat het een jong geitje is geweest. ben benieuwd hoe de groep is en of jullie je er thuis in voelen en hoe de (be)geleiding is.
    Nou laiverds, zet hem weer op!
    breur b. en dinie d.

  • 10 Oktober 2014 - 09:40

    Breur:

    o ja, nog even een technische vraag: hoe en met wat voor middel(en) maken jullie op dergelijke afgelegen plekken internetverbinding en is de verbinding een beetje snel?
    Dikke tuut, breur

  • 11 Oktober 2014 - 13:16

    Kees:

    ik vind jullie vet stoer en geniet van je verhalen!
    Groet, Kees.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Baiba

Koba

Actief sinds 17 Sept. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 11853

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 23 Oktober 2014

Fietsen in Tibet en Nepal

Landen bezocht: